Tillbaka

Prepare. For war.

På håltimmen i skolan idag var det en snubbe vid musiken som satt och spela gitarr. Sjöng asfint gjorde han också. Låg där och sov med Sofias datakunskapsbok i knät.
Juste. Proven! De gick sisådär, alltså. Hade pluggat på helt fel grejer typ.
(Liten inflik här bara. I WANT MEAT!)
Och det visade sig att vi hade redovisning på fotot. Jag som inte gjort klart uppgiften. Fy mig.
(KÖTT, GE MIG KÖTT!)
Men om det är någon som är up for nakenmodellering, hör av er! ;D
Skämt åsido.. Jag behöver någon att fotografera. Får bli syrran i värsta fall! Eller fadern... Hmm.
Sen har jag även funderat över om jag kanske borde anstränga mig lite mer på skaffa sommarjobb-fronten.
Tror ärligt talat jag kommer dö om jag inte skaffar någon slags inkomst i sommar. Vem kan leva utan pengar liks?! PANIC MODE!
(Tänk att sätta tänderna i värsta biffen! FY VAD GOTT.)
Just nu har jag ont i magen och näsan. Not very nice. Jag måste pallra iväg mig till gymmet oftare. Snart har jag nästan en hel mage!

För att ta upp något helt annat så kan jag ju berätta för er, de få som möjligtvis läser detta, att jag blivit mormor! Min lilla ko har fått en kalv! Han heter Georg och är jättesöt. Bild kommer förhoppningsvis upp inom kort.
Nu ska jag snart switcha home.
PUSSHEJ.

Anonym

Jag kan nakenmodella. ;D

Anna

Jaha, å vem är du? xD

Anonym

Gissa. ;o

Anna

Jag skulle gissa på... ANONYM!

Om det är en anonym person jag känner, vilket är fett ologiskt, skulle jag gissa på viktor. Men vad vet jag!