Tillbaka

P(er)appa.

Pappa hade namnsdag idag. Då kom Jonas, Jessica, Jonatan, Gittan och Lucas på besök. Det var trevligt.
Och pappa hade bakat världens godaste tårta typ! Varför finns det inget kvarrrrr till min nattmåltid? :(
Imorrn blir är det städa rummet och packa som gäller! Woho. Sen åker jag.
Ska FÖRSÖKA uppdatera här, då blir ni glada. Jag vet det :)
Godnatt.



mysig humla.

Erik

Min pappa heter också Per :D Per-Erik, rättare sagt. Och min bror, men han är ecklig.

DJ

haha, känner igen det där med tårtan; ah, crap!

nu blev jag sugen :D

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Soet humlaa!

Johanna

Sv; Hahah japp jag antar att du menar denna Death Note, den är skum men spännande ändå ;P

DJ

haha, jaa, en gång så hade jag bakat muffins till hela familjen och satt in dem i kylskåpet..

och sen så vat jag inte, jag tog en promenad och så när jag kom hem igen så gick jag till kylskåpet för att ta en muffin...

och alla var borta!

sen så kom min syrra och hennes kompis(5 år) med chokladsmulor runt hela munnen :D



då blev jag LITE sur :D

EMELIEJR

SV: Okej, vad bra :)