Tillbaka

Fysikplugg

Det hela började med att en viss katt låg på min stol.
Han tyckte han låg jättebra där.
Det tyckte inte jag, så jag flyttade på honom.


Sen placerade jag ut alla böcker, pennor osv på bordet (i en hög).
Notera Whitelines-blocket.
Använder inget annat än Whitelines, Whitelines rules.
Jag menar, Whitelines = Vita linjer. Kan det bli bättre?


Sen använde jag mig av superbloggen för att ta reda vilka sidor jag skulle plugga på.
Blev lite smått rädd. (speciellt när det visade sig att det verkar som även annat kommer vara med på provet)


Sen var det dags för själva pluggandet!
Åh, så spännande, tänkte jag.
Tänkte fel.
Kladdade hur som helst igenom ca 160 sidor. Så nu är jag inte fullt lika stressad.


Jag HADE TÄNKT lägga upp forsättningen på denna händelserika kväll, men minnet på hårddisken tillät inte det.
Synd för er, säger jag bara.

Nu ska jag nämligen gå till sängs och läsa vidare i Bridget Jones's Diary.
Natti.

Erik

BRAVO! BRAVO! GO PLUGGIS! GO MEGAWHITELINESNÖRD!

Jenny

jag saknar dig <3

Jenny

känns som om det är för mycket pojkvän och för lite fästman :(

vet du hur det blir på söndag, kommer du med till steninge julmarknad? :D