Tillbaka

Andra behöver sova en natt, för oss räcker det lätt med en kvart.

Det blev mörk... RÖTT. Jag är rätt nöjd. Ser rätt manligt ut, tillskillnad från det där gul/orange/rött/brunaktiga håret jag hade nyss.
Jag har INGENTING att göra ikväll, fett trist. Kommer få sitta här ensam och måla lådor typ.
O well, någon får ta och hitta på något med mig imorrn. Bestämmer jag, hihihihi.
Typ Johanna, ja.
Men i övermorrn då?!
Jag har äntligen börjat ta upp dagboksskrivandet igen, har tappat bort min gamla dagbok så har inte kunnat skriva på flera månader. Men igår köpte jag en ny, problem solved. Nästan i alla fall.
Igår träffade jag AMANDA. Saknat henne!
Och nu har jag sett Alien-filmer tre dar i rad! Snart blir säkert jag en alien!
AVSLUTAR MED EN BILD PÅ HÅRET.
och mig.


rebecca

åh, vill med ha den hårfärgen

DJ

ok, tack för tipset, håret blev skitsnyggt :D

rebecca

sv;jag får itne för min mamma, men sen vet jag inte om jag skulle passa i det tyvärr! och håller med josefine, håret blev jättesnyggt!

rebecca

sv; vet :( men jag skulle kanske få till hösten om jag betalde själv, men jag har inte råd :C

:)

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

EN BILD PÅ SNYGGASTE HÅRET.

och fina dig.



Kom hit och mys med mig.

EMELIEJR

SV: Tack du :)



Vilken fin hårfärg föresten.

Vilken färg (och nummer) färgade du med? Och vilken är din naturliga hårfärg? Jag undrar eftersom att jag gärna skulle färga mitt hår rött, men är lite osäker eftersom att min naturliga hårfärg är råttfärgat (cendré) och jag har lite rödapigment i håret. Färgar jag det brunt så blir det brunrött...



Ha en bra kväll :)

rebecca

sv; va bra :) för jag ska nog till sthlm i höst så sparar pengar :P

EMELIEJR

SV: Okej :) Naae jag vet inte riktigt, jag är nog mest rädd att det antingen ska bli helknas, typ gul-orange (har haft den färgen innan och den hatar jag) eller att jag inte ska bli nöjd med det röda... Hmrf ;)

Jullan

Snyggt :)

EMELIEJR

SV: Jaa ;) Vart köpte du ditt avfärgningsmedel och hade du en eller två "färgburkar" till ditt hår? Mitt är ungefär lika långt :)

EMELIEJR

SV: Okej, jag tror dock inte att mitt behövs göras ljusare nu... Det är slingat, blont :)

EMELIEJR

SV: Hmm, ja :)

EMELIEJR

Jag har "lånat" din bild ovan, har täckt över ditt ansikte och beskärt den så typ bara huvudet syns... Ifall att jag ska färga håret rött, behöver visa frisören... Hoppas inte det gör något, om det gör något så lovar jag att jag tar bort bilden direkt.