Tillbaka

Diskborste och italiensk glass.

Idag har jag varit inne i stan med far. Vi letade nya glasögon till mig, eftersom mina försvann i Arvika (jag sörjer dem forfarande). Beställde två par, man fick nämligen det andra paret för halva priset! Så om typ tio dagar har jag två par nya brillor!
Sen gick vi och åt glass på medis.
När vi kom hem bestämde jag mig för att ta itu med mina converse.
Såhär såg de ut efter Arvika:


Och såHÄR ser de ut nu:
(dvs efter diskborstning och skrubbning med Grill- och Ugnsrengörningsmedel!)


Arn't they pretty?!
Dom ser nästan nya ut. Bortsett från det röda skosnöret..

rebecca

fina skor :D

sv; :c, hur mår jenny nu då? stackars er.

rebecca

sv: det ska jag! kram :)

Mamah

Oj, fina dom blev! spännande med nya glasögon. Mina nya är färdiga imorgon. Fast då kan jag inte hämta dom ju. M

Mamah

Oj, fina dom blev! spännande med nya glasögon. Mina nya är färdiga imorgon. Fast då kan jag inte hämta dom ju. M