Tillbaka

KOM NU, KOM NU, KOM NU, ta en liten, liten del av mitt hjärta, älskling.

Sitter här med Jenny och sjunger dåliga svenska låtar.
Vet att jag inte uppdaterat här på JÄTTELÄNGE.
Men jag har varit lite upptagen och inte haft tillgång till dator hela tiden. Varit på Gotland med far i en vecka.
Farmor fyllde år och jag hälsade på Daniel.
Och idag åker jag till Arvika!!!
Sjukt mysigt det ska bli.
Förhoppningsvis hör jag av mig när jag kommer tillbaka, hehe.

BILDER FRÅN GOTLAND:










Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Massa mysiga bilder<3 du är dukti bebe. SAKNAREJ

rebecca

åh, fina bilder.

vill med va på arvika, ha så kul!

rebecca

sv; nej, varför slutade det inget vidare då? :C

aa mkt bättre än dom andra, fyran kommer nog bli jättebra för boken är underbar :)

haft en bra dag? har ni varit på Arvika än?

Nikki

Du är duktig, jag vill också kunna fotografera