Tillbaka

Je veux être comme vous un jour

FANDÅ. Jag hade skrivit värsta inlägget, och vad händer då? Jo, pappa pillar i proppskåpet så strömmen lägger av. Fett fint asså. I went like AAARGGHH! And then buhuhuuuuu..

Minns knappt vad jag skrev.
Det kommer läskiga moln hitåt.
Juste, jag skrev något om att jag hade köpt två linnen och ett par strumpbyxor idag. Bikbok hade 50% rea liks. Gick inte att motstå. Sofia köpte coolcoola kavajen!
Asvarmt var det också.

Hah, på idrotten idag. Vi kickade ass på Softball alltså. Det andra laget hade fan inte en chans. Vi ägde dem med 11-0, hoho.

Men det var typ det jag orkade skriva nu. Eftersom jag precis skrev ett som försvann. Buhu.







gillar min cykel.

ansgar

väldigt söt cykel!

rebecca

cykel <3

AMANDA FALK

Gud vad läckra bilder :D

Sv: Ja det är helt galet där, du får se till att åka dit någongång!!

Goood night!