Tillbaka

somebody said you got a new friend.

Idag har jag segat fram till två. Sen kom Sara hit. Vi kollade igenom gamla bilder på datorn. Den, datorn alltså, har fått leta ansikten hela dan, och nu har den hittat 3166 bilder på mig. TRETUSENSEXIOSEX!!! Stört. Vilket egotrippat as jag är, haha. Elsa och hennes kompisar hade vattenkrig ute på tomten så vi underhöll oss genom att sitta och titta på dem ett tag också. Sen bärstämde vi oss för att göra rabarberpaj! Den blev nice. Vi snodde syrrans cykel för att åka och köpa vaniljvisp också, hihi.
Nu är jag jättemätt. Käkat middag nu också liksom, grillat. NAMNAMNAM.

Tror jag ska sätta mig hos far och syster och kolla tv nu. Kanske.
GoDNATT.




alice

då var ju min första gissning jättenära!!!

borde få glass

rebecca

ååh, du tar så vackra bilder :jj