Tillbaka

There she, there she goes.

Jag blev ledsen idag när jag öppnade frysen och märkte att det bara fanns Eldorado-hallon. Vafan?
Fick kladda ner lite Anton Berg-choklad för att överleva morgonen.
Ingen mer fysik eller kemi den här veckan, vilket innebär sovmorgon till 11.25. Me like, yes.
Har legat uppochner i min säng och läst Stephen Kings Eldfödd. Känns som det var aslänge sen jag läste en bok.
Men den är bra och jag tänker faktiskt ge mig fan på att läsa ut den. Jag brukar bara komma halvvägs i böcker och sedan glömmer jag bort att läsa ut dem. Dålig och tråkig vana. Jag kommer behöva gå hem efter engelskan idag för att hämta svenskgrej. Prov idag, on antikens grekland. Gud, vad det känns som jag tjatat om det. Säkert skrivit det i vartannat inlägg de senaste veckorna.

Men seriously though. Jag har totally tröttnat på bloggen. Funderar på att göra en ny, börja skriva på engelska ist. Eller bara ändra på den här. Men jag menar, pearlplatt i all ära, men är det ett så jävla seriöst namn? Sen kan man ju alltid gå in på om jag är en så jävla seriös person då, haha. Menmen, vi får se hur det blir!

PUSS PÅ KINDN, finisaaaar.
S, åh, Ctrl+Z just saved my ass.

OVER AND OUT.




ansgar

ctrl + z är bäst <3

nej anna inte sluta blogga. du är ju så duktig!