Tillbaka

a day goes by.

Oj, fy vilken mysig dag jag haft.
Såg på en underlig, rätt bra film i morse. In the loop. Hemkt mycket svordomar. Men rätt cool.
Sen duschade jag, sjukt skönt.
Ansgar kom till mig sen, vi sprang ner till tåget och hann precis med det!
När vi kom in till staden gick vi först till monki och letade snygg kavaj till mig. Hittade ingen :(
Vi drog bort till gallerian och köpte B&j's! MUMMMMMMMMMs.
Satte oss i kungsan å åt opp den.
Sen gick vi in på Zara för att kolla om det fanns några attraktiva kavajer där. Vi hittade en. Jag blev lite kär.
Då vart jag 500 fattigare.
Efter det sprang vi in på URBAN... outfitters. Blev ännu mer kär i massa grejer. Hitta en väska jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med. Men jag har inte 700 kr längre. Får jobbajobbajobba och sparasparaspara!
Köpte i alla fall en jättesöt tröja som jag har på mig just nu. Asskön!
Jenny köpte en annan tröja jag blev lite kär i också.
Så nu var jag 250 spänn fattigare.
SEN gick vi till stadium där Jenny köpte skateboardddddd. Asscool är hon.
Vi tog sedan tuben till danderyd där far hämtade oss. Vi åkte till Täby där även jag boughtade en bräda. Far köpte hjälm till mitt lilla huvud. Jag ser jättesöt ut i den.
Till middag blev det 8 bitar laxsushisar. GOTT.
Super Viral Brothers nu.
KYSSDÅ.



Ansgar

VI SKA KICKA ASS PÅ SKATEBOARD INNAN SOMMARN ÄR SLIUUUUUUUUUUUT :DDD