Tillbaka

ååååååååhh..

Jag vaknade för en timme sen med uttorkad mun med tuggummi i.
Gick och svepte en liter bravo. Mmmmm... ibland finns det inget som slår kall juice. Och kall mjölk brukar slå det mesta.
Sjukt trött. Somnade som en stock vid 02 igår. Men riktigt trevlig valborg faktiskt. Bästa hittills.
Och nu var det inte ens toppenväder liks!
Fan, sååå tråkigt att sitta vid datorn kl. 07.01 dagen efter valborg. Tänker minsann tänka på det inför nästa dag-efter-valborg.
Juste, kanske ska nämna något om vad vi gjorde också!
Jag, Sara och massa kids drog till Vallentuna och kolla brasa. Sen gick jag och sara tillbaka till centrum,
påvägen såg jag mitt ex. Jag menar, varken han eller jag bor i Vallentuna, så hur stor var chansen att båda skulle befinna sig där?!
Anyways, nere vid centrum kom det små nazi's som kladdade en massa på oss. Ba ''ÖÖÖÖH, hörru! Dissa oss inte.''
Sara mucka tillbaka, hehe.
Sen gick vi tillbaka till de andra med Jenny, där de satt och myste.
Vi körde lite ''Jag har aldrig'' och ''snurra flaskan'. Heheheha. Mysigt.
Men nu SKA jag försöka sova. Kommer funka finfint nu efter sockerkicken jag fått av juicen.
KYSS PÅ NÅN. busigt, va?!
fnizz.

Jenny

KYSS OCH EN HEERREJÄVLAS BRA VALBORG VAR DET :D