Tillbaka

GAGA, OH LA-LA!

Det var sjukt gryyyyymt. Fyfan vad vi skrek och dansade. Underbart nice.
Komma hem efteråt var kanske inte riktigt lika nice dock.
Massa randoms ville ta kort på mig och jenny.
Bara för att vi var så söta.
Vädret förstörde lite.
Vad ska jag hitta på idag då?
Borde duscha nu, ja.
Hejdå sötgrisar.



jenny

det var riktigt jävla GRYYYYYMT går upp i barneys ljusa irriterande tonläge

Emma

Nemen de där tjejerna tror jag minsann att jag såg på lady gaga i lördags, snygga ni var!

Jag

Tack emma :D

rebecca

COOLAST! :D

btw; du passar i dina ögonbryn, jag tycker du ska ha dom som du har!

rebecca

sv; Telephone är cool ja :D



sv2; KEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT :D<3333

Freddi

Åh, var du och såg Gaga? :O Fyfan vad jag ahde velat se henne live, så sjukt jävla bra artiiist! :D

N

Sv: Jaaa! Haha, ja tror ja såg di å din kompis där på läktarn. Elr satt ni på A? ;)