Tillbaka

I'd do anything for just one more minute.

Nu sitter jag hos mor. Har sjukt jävla ont i magen. Käkade precis några pizzaslices. Och jag som redan käkat köttfärssås liksom. Min lilla mage tål inte sånt här. Vill krypa ner i min säng med park-ass och sova mig igenom hela veckan. Fysikprov på tisdag. Failar man på det blir det tydligen inge mer natur. Verkar läskigt. Hoppas jag överlever. Jag måste bli bättre på att ta min allergimedicin, kliar i ögonen.

Tycker min far borde komma och hämta mig nu, trött chey.
Skola imorgon, me no årk.

Ska nog duscha när jag kommer hem, fett skönt. Sen mysa med kisen till något avsnitt av The Big Bang Theory.
http://www.youtube.com/watch?v=Dy8EsHZr6DI
Fnissss.sss.ss.s.

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Let's buckle down and work! hahahah så bra :D