Tillbaka

i'm blue, dabididabida.

Jag vill ha fredag. Idag.
Kemiprov imorrn, plugga satan ikväll alltså.
Idrottprojektet klart på torsdag, vilket innebär att onsdagkvällen går bort. Dessutom Cooper-test. Jag kommer så dö.
Är det ytterligare något trevligt som skall vara klart i veckan?
Uh, i sure hope not.

Jag tänker äta frukost idag, för ovanlighetens skull. Typ hallon/blåbärskladd. OJ, vad gott.
Ingen kinesiska idag, skönt.

Juste ja. Färgade håret igår, det blev SÅ inte som jag ville att det skulle bli. Får hänga extra mycket i solen nu bara för det, så det bleks. Jävla bögmörkrött blev det. Känner mig jätteful, vilket är onice.
Men hejsvejs.



nu ser det säkert inte ens ut som det är ngn skillnad. MEN DET ÄR DET!

Johanna

cooper-testet är jättejobbigt D:

men man överlever :D

sara

vacker du var!

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

såååå fint hår :D

3 dagar!