Tillbaka

i'm losing it.

SHIT. Inte bloggat på fyra dagar. Jag känner mig ärligt talat som en dålig människa.
Men har varit såååå upptagen liksom. En Daniel är här på besök ju. Han ligger och sover just nu, haha.
Därför jag tar tillfället i akt och skriver ett litet inlägg.

Minns inte vad som hänt sen sist. Jo, juste.
Coopertestet i torsdags. Fyfan, vad stolt jag var över mig själv. Klarade 2200 meter på 12 min. Fick alltså över godkänt, wie.

I fredags, tror jag, åkte jag in med Sofia till stan. Försökte lära henne lite, fniss.

Amen, öh. Orkar typ inte skriva.

Igår kväll hade pappa och Elsa hyrt Couples Retreat. I don't know what to say. Hatar Malin Åkerman. Men med en b&j's i handen överlevde jag.

OCH JAG TYCKER ATT DET HAR REGNAT ALLDELES FÖR MYCKET PÅ SISTONE. Fyyyy.

Det blev typ allt för idag, ja.
HEJDÅ.