Tillbaka

less then 60.

Hej. Jag är way mer taggad på att Arvika är om 58 dagar än att nationella i matte B är om 1,5 h. Ska möta Bjurman och köpa massa mat och dricka för att hålla mig vaken under dessa fyra timmar. Måste klä på mig också. Inte alls lika fint väder idag, men det kanske är lika bra. Hade varit värre att sitta instängd i fyra timmar om det varit aschill väder ute. Buhuhu, fyra timmar...
Ne, haha, nu ska jag sluta klaga. Vad ska man hitta på efter provet då? Kanske träffa Ansgar, saknar henne.
Frukosten bestod av två chokladbitar och mjölk. Fan ont i magen redan. USCH. Vill inte sitta i fyra timmar och ha ont i magen. I'm funny. Fnizz.
Men iaf, ARVIKA. Fan vad jag längtar. Kent, Krunis, [ingenting], Johnossi, Universal Poplab, Donkeyboy, In Flames, Teddybears, Shout out louds, Regina Spektor, Name the pet, Danger mm!
Hejdå.


Jenny

sååå jävla taggad så att jag nästan spricker!

DU SKA TRÄFFA MIG :D ring eller smsa när du är klar bara :)