Tillbaka

prickar och ränder.

(Jag ska bara skryta lite först, fick som sagt mvg på speaking-parten i engelska. Ganska stolt, yes.)
Hmm..
Den här dagen har mest utspelats i skolan. Sprang iväg, eller rättare sagt, blev skjutsad till doktorn av mor. Fick recept på allergimedicin som kanske kan få mig att sova bättre. Men far verkar oerhört negativt inställd till detta så vi får se hur det blir. Dom snodde även lite av mitt blod. Fick ett klistermärke för att jag var så duktig. Så det bor numera en liten sköldpadda på baksidan av min mobil.
Mamma köpte macka och två par strumpbyxor till mig, snäll mor jag har.
Efter skolan hällde vi vatten på Sanna, det var rätt underhållande. Och sen stalkade A-K och jag Sanna och Therese genom hela täby centrum, fnizz.
Var nyss ute och övningskörde med mor. Hade typ panik i början. Det var skitlänge sen jag körde, men det gick hyfsat.
Nu tror jag inte jag har något mer att säga.

ansgar

haha får du fortfarande klistermärken? :D det får inte jag :( åhhhh den måste va jäteeesöttt haha du gillar min stavning va?

ansgar

meeeen duuu, du har rätt! det måste ändras :) och tack! f1 avis jag vill också ha...

johanna

SV: det är helt underbart att bo i LA. det är en fantastisk stad. har du varit nångång?

Anonym

sv:tack! :)



Giller verkligen, verkligen din blogg! :)

Matilda

Tack =) Det värmer! Är nöjd med den =)

rebecca

sv; bättre än bäst dom är mitt liv<3



åh lyllo, jag har bara sett dom 2 ggr i hela mitt liv :C