Tillbaka

TARDKATT.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej..
Min syrra ramla precis på skatebården, det gjorde lite ont i hennes höft.
Hälsade lite på valle förut, han blev glad!
Införskaffat en ny bh idag, omg. Jag har tydligen 65E nowadays.
Ansgar, vi måste fan tagga till lite inför Gaga snart!
Vad har hänt mer idag?
Nationella i engelska, ja. Satt och diskuterade jobb med Olle, mycket trevligt.
Fan, jag fryser om mina fingrar. Dom är typ flera minusgrader!
Luktar grus om mig, nån som vill komma och mysa?



hah, jag och min katt är fett soeta.

hon tjejen i din klass som börjar på a och slutar på lice

ooupssssss råkade visst hitta din blogg! så går det när man kommenterar i bloggar som har varit på startsidan!!!!!!! hej anna!

ansgar

stakars elsaaaaaa

ja tagga tagga tagga!

måste köpa spraaayfärg juuuu.

hade också np engelska muntligt idag..gick helt ok hoppas jag! iaf G sa hon.

mtina [musik gör mig levande]

sv: hehe, okej, tänkte om du brukade sjunga och så x>

söta bilder :D

mtina [musik gör mig levande]

sv - jaha, okej xD

rebecca

söta ;>