Tillbaka

Soppa med socker

Det är vad jag äter till frukost. 0,5% (fetthalt alltså) yoghurt med hallon, dränkt i florsocker.
Jag känner mig nyttig.

1. Och i vårt land så får man inte vara förmer
Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser
Det finns inga ord för det, på det här jävla språket
Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

2.
Lyssnar
stel & fastspänd
& när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig
Du är värd att dö för
Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls

3. Jag blir din skugga
Jag blir den du aldrig ser
Låt mig bli din skugga
Jag skadar dom som ler
åt dig, din skugga
Jag blir ögon på din rygg
Låt mig bli din skugga
och du bli min

4.
En timme en minut
Här står tiden stilla
Jag är bara ljud
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Allting jag gjort
ska göras om igen
Det liknar vagt någonting
jag känt en gång
men då tänkte jag
aldrig så långt…

1, 2, 3 eller 4?


saraaa

ta inte två! haha den tog jag :)

jag tycker ett eller tre! :)

Anna

Hihi.

Min syster tyckte också tre så jag tror jag kör på den :)

Emye.

3

sara

anna!! erik har ju superdåligt inflytande på dig, dina bloggläsare (jag) måste ju lida. :((((((((((