Tillbaka

På nära håll

DET ÄR LOV SNART, ELLER HUUUUUUR?!?!??! TAGGA.
Först är det ju matteprov iof, men det bortser jag gärna från just nu.
Har varit i stan och kollat på lägenhet med mamma och Elsa.
Om vi köper det kommer jag få bo i ett liiiiitet rum. Med en macbook pro.
Men den var fin, lägenheten alltså. Jag vill baka lussebullar i köket.
Jag kommer sakna Jenny, hon försvinner ju till Finland.


Erik

Är det meningen att det ska se ut som kentsvalor? För det ser ut som supermacro. Det var häftigt.

Anna

sv: Ne, jag märke det efter. Jag tyckte det var lite fint. Det är frost, på nära håll.

Jenny

kommer du få en mac? niiiiiiiice :D velkommen in i familjen då ;D

kommer sakna dig stört mkt fiancée!

Jenny

det gör ju inte mig nåt att du flyttar till stan ju :o

du bor ju fortfarande på orrvägen :D

Jenny

varför är det så förvånande?

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Taaack Anna ;D