Tillbaka

Woah

Det är ju februari idag! Inte många dagar kvar tills den dag när min barndom är finito. Jag ska äta middag på Texas Longhorn och bli full på deras tequila. Eller hur, mamma?
För er som inte har någon koll tänkte jag även lägga till att jag numera är stadsbo!!!!!!! Igår gick flyttlasset. Vi lever i kartonger. Men det är ganska trevligt.
Jag och Erik sov i mitt nya rum. Det kändes mer som ett hotellrum, fast med två flyttlådor.
Jag tänkte lägga upp lite bilder senare, på packandet, osv osv.
Jag fick G på kemiprovet, jag är lagom lättad.
Ska råplugga fysik och sånt sen.
Jenny köpte biljetter till Arvika igår, tredje året i rad. Hoppas ni alla vill följa med oss och göra denna festival till ett minne för livet. Jag kommer ju sakna er om ni inte är där med mig!!!!!!!!!!!!
Ha det bra.

Jenny

så jävla grymt!

Mamah

Barndom finito...det låter så...

Nej det ska du inte! Ser fram mot råplugget.

Pappa

Jag är på har redan köpt biljetter:-)