Tillbaka

New York City


om ni missat det åkte jag, min mor och min syster till usa häromdagen. såhär taggade var vi.

vi fick flygplansmat och egna monitors med filmer på. Jag såg Rango och Oh Brother, Where Art Thou och No Strings Attached.

efter 8 timmar i ett plan hamnade vi på en buss som tog oss till Grand Central Station.

Därifrån försökte mor och syster fånga en taxi................


Efter Elins ankomst gick vi ner och tog en liten middag på ett ställe 10 meter från vår lägenhet. 

Sen begav vi oss ut på gatorna för lite shooooooo00o0opping.

turister som vi är i denna stora stad blev det en hel del kartläsning emellanåt.

Och det var väl allt för igår. Orkar faktiskt inte skriva och lägga upp bilder om/från idag.
Hoppas ni forgivar mig! Hugs and kisses, darlings.

Johanna

Det ser trevligt ut! Hoppas ni får en riktigt fin vecka i the big apple :D

Erik

ser ganska koolt ut. trots att det är usa.