Tillbaka

dags att gå på ica


Jo, men jag känner att det är hör jag trivs bäst. Naken i min säng med min besta kompisar.
Jag gav min taxidriver dricks!!! typ 19% dricks. Han blev jätteglad tror jag, eller så skrattade han mest åt mig för att jag hade en kattmask på huvudet som jag helt hade glömt bort fram tills dess att jag öppnade photo booth.
Jag spenderade 130 kronor på en ovärd whiskey sour.
Ska bli mysigt att sova. Har världens fetaste märken på ryggen efter mina bh-band, mamma köttade ju fast dem för att de inte skulle synas, but, it hurts.
Vi avslutar denna söndag med ett kort "GÅ inte TILL victoria I kungträdgården".
c ya
Juste, en sista grej också: linser suger, johan. du borde fatta det. jag, erik och sara har fattat det.

Jenny

laaaaaaaambi <3

TACK ANNA :D

johan

men ni är töntar allihopa, sååååååååååå