Tillbaka

Jonte är bäst.

Igår kväll åkte jag och johanna bort till Sofia (hennes katt har blåa ögon. SÅÅÅÅ coolt!). A-K var där också. Vi lagade fläskfilé med ngn sås, som från början blev jättekladdig. Sen satte vi oss framför tv:n och åt chips till Avatar. Hihi, mysigt. Dock smakade chipsen bara lök. Sen vid tolv kom A-K's far och hämtade oss. Han var snäll och släppte av mig och Johanna i roslagsnäsby, där vi tog cykeln hem. Sen var vi tvungna att så tyst som möjligt få fram extrasängen som befann sig under min säng. Vi lyckades rätt bra. På morgonen smsade mor och frågade om jag ville ha scones. Så när vi gick upp fanns det nybakta scones och mjölk på bordet. Nais.

Idag har jag alltså varit på kyrkans 2hand-grej och i täby och köpte blekmedel och färg. Så snart ska håret få ny färg! Sen åkte jag till far och klättrade upp i äppelträdet. Alla dumma grenar skadade mig. Men i survived (obviously!). Skulle fått hundra spänn med det har jag inte fått, kom jag precis på! Sen låg jag på studsmattan och solade, asskönt och vaaaarmt. Han skjutsade nyss hem mig på cykeln, haha, och nu ska jag nog ta mig en dusch och sen träffa ANSGAR.
PUSSHEJ.




Jenny

cutie"tigger"pie <3

JA VI SKA SES :D WOHOOOOO

jaag fatta dock inte rubriken :o

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Lite läskig kise yo D:

PUSS!

maria

sv; hihi tack! :)

rebecca

sååå söt :D

och du med :)