Tillbaka

Och så blinkar du till.

Jag har ett öga på min mobil. Bokstavligt talat.
Idag blir det spring och djur. Ängsholmsbadet och skansen.
Jag har lite ont överallt och är lite småtrött, ja. Hade varit skönt att bara ligga kvar i sängen och mysa.
Sitter här och fryser till Kent istället. Men det är la nice, det med.
Åh, hihihi. Nu blev jag klad.
Juste, datorn dog när det åskade i söndags. Därför har det varit lite dåligt med uppdatering här.
Men ni överlevde säkert utan mig.
Hahaha.
CHACHA.. då.


bööög

säg inte att bilden är ny.

Anna

inte att bilden är ny.

Johanna

bilden är inte ny, men lika hemsk för det D:

Carolina [fotograf]

Det är kärleksvecka bland alla bloggar och jag lottar därmed ut 1000 kronor på Guldfynd! Check it out ♥ ♥ ♥

Anna

Bilden är två veckor gammal, era bögar!

snygg_bög_85

:(

Malin

Usch vad trist med datorn! Ar alltid lite orolig att nagot ska handa nar det askar men tanker "nej nej det dar hander nog valdigt sallan".