Tillbaka

Torekov, dag fem.

Idag badade jag nästan. Hade liksom bytt om till badkläder och allt. Men lyckades bara doppa fötterna, vaderna och knäna. Sen tog det fetstopp. Mammas Tobbe kom hit idag också. Han har en Swarovski-kikare, så cool är han. Blev fläskfilé, potatis och mormors gräddsås till middag, fyfan vad gott det var. Är lite väl mätt nu dock.

VILL LADDA UPP BILDER!

Ser alldeles tomt ut här liksom. Får fixa det när jag kommer hem! Om datorn där hemma ens fungerar, vilket jag faktiskt inte vet om den gör..
Usch, kommer ha jättetråkigt om den är pajj. Men min plan är att försöka övertala någon att leka med mig. Hihi. Sen kommer ju Daniel också. Mysigt.

Pusshej.

Mamah

Den funkar om man vårdar den ömt (=använder externa hårddisken).

Anonym

Den funkar om man vårdar den ömt (=använder externa hårddisken).

DJ

haha, jaa, men vi är ju lika gammla, och han försökte ju vara lite tuff och så,

fast det gick inte så bra och så skrek han som en tjej XD

DJ

haha, jag tror nog att det är sånt som killar gör, hur j*kla ont det än gör eller hur rädda dom än blir så försöker dom att spela tuffa XD

Ise

Hej!

Jag har en Swarovski-badanka, hur cool är jag?