Tillbaka

Det blir mindre kallt med mer kläder

Mamma borde bli stolt över mig när hon ser att jag insett detta faktum.
Köpte en tröja igår. Och ett par kalla skor.
Även 5 biljetter till Harry Potter, som jag hoppas Elsa m fl njuter av just nu.
Har försökt hitta Bridget Jones's Diary. Har inte gått bra.................
Den 14:e ska jag ha skrivit en recension på den.
Den 10:e har jag kursprov i Fysik A.
Ska ha läst klart Flugornas herre nångång också.
Och skriva en hel del labbrapporter.
I iz smått stressad.
Men det är fredag imorrn, och då tänker jag glömma bort allt och fredagsmysa.
Sen på söndag kommer jag bli råstressad.
Men det är inget jag tänker oroa mig för nu.
Ska dock lägga mig ner under täcket och försöka läsa klart Flugornas herre.
Puss sålänge.



Ett ovanligt långt blogginlägg, om jag får säga det själv. Förväntar mig hundratals kommentarer.

Erik

Jag skulle kunna skriva 100 kommentarer. Men jag vet inte hur det skulle tas emot.

alice

fina bilder anna! och kötta fyssen!

Mamah

Ja ÄR stolt! Och framför allt lite lugnare. Minns fikat i Fältan...