Tillbaka

HEY EVERYBODY

Barn, det är såhär det går till när en lussebulle jäser:


Min pojkvän har klippt sig. Se hur fin han blev! (skulle ju varit bättre om han inte hade sin hand i vägen....)


JAG ska städa mitt rum. Det är ju julafton imorgon trots allt. Spännande.
Men det var allt från mej, tack och hej! (var tvungen att få in ett litet rim där!!!!)

Erik

Men man behööööööver ju inte rimma till jul, vi har ju gått igenom det här trots allt.



Och tack, nu vet jag hur lussebullar föds.

sarkan

vad schnygg du är i håret!!!!

Anna

Erik då?!?!?!?!?

alice

GAH. HÅRET.(ditt anna!!)

eriks: naa smått risky... AKA: SVARA PÅ SMS SÅ TYCKER JAG OM DIG IGEN. (behövs iofs inte längre....ville ändå aldrig ha hjälp)................



god jul

sara

oj, just det!! erik du är också fin i håret, ofc!!

Jenny

ok

Jenny

du skrev ju inte ens om mitt inlägg ju :c

Jenny

kommenterade om mitt inlägg*

Erik

Sv: (HIHI) AL-ERA var ju fett koolt. Jag föredrar nog hellre ERA-AL, in that case. Låter lite bättre på tungan.

Erik

God jul. AL-ERA låter ju som Aleris, företaget mamma jobbar på.