Tillbaka

Julafton

Såhär såg min julafton ut. Ungefär.
Först fick min kisse sitt första paket. Han tyckte om det.
Sen åkte vi till mormor där vi la våra klappar under den vackra granen.
Efter det började vi äta. Detta är mammas tallrik, inte min.
De vuxna söp. Som vanligt. Mormor var extra söt.
Sen var det dags för kakor och julklappar!!!!!
Smått poserande mellan klapparna. På julafton får man göra sånt.
Efter Kalle Anka och allt sånt åkte vi hem för att sedan åka vidare till morfar. Där blev det mer mat och mer julklappsöppnande. Plus en del tårar.
Juklappsöppningen tog 3 timmar och 10 minuter i år. Många fina rim (bortsett från Tobbes, för de var snarare uppsatser).
Hoppas ni alla fick en lika mysig jul som jag. Doubt it.

Erik

Hoppas din julafton var mer painfree än min.

Du är söt.

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Varför söp inte du? :O