Tillbaka

Pengar.

Jag och Sofia gjorde förzinkade 50-öringar på kemin. De blev jättefina. Alldeles shiny. Min mässingspeng blev dock ful ;<
Juste ja. Pappa köpte färg till min tavla igår. Skissade av den och målade klart den igår också. Känner mig jätteduktig. Får lägga upp bild på den senare! Jag vill göra flerflerfler! Det var jätteroligt, haha.
Gjorde även klart mindmapen om antiken. På studsmattan insmord i kladd. Det var nice.
Pappa köpte jordgubbar!
Fett osammanhängande text det här blev. Menmen.
Nu vet jag att jag ska cykla (CYKLAAAA!!!) till Gotland i sommar. Eller asså, bortsett från båtresan dårå. Men iaf. Massa jävla mil. Jag har aldrig cyklat flera mil på en dag! Haha, pappa har nog lite för höga tankar om mig. Det kommer sluta med att han får cykla, med min cykel på ryggen, medans jag sitter på hans pakethållare och äter b&j's. HAHAHA, feeeeeett nice.
Och jag behöver pengar. Till massa grejer. Jobbajobbajobba.

Aja, puss sålänge.







Måste fan göra ngt åt detta. Bilderna ser ju fjuttigt små ut. Varför kan inte jag aega på webdesign?

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

Jag kan aega åt dig *:

Mamah

Du menar cykla med MIN cykel på ryggen??

ansgar

ofta ni ska cykla :o hur många mil är det till nynäs?

fräsigt är ett bra ord. snott från madde