Tillbaka

baby, i'm a loser, loser, loser.

Shit, jag har ont i mina ben. Vet ej varför.
Jag borde börja träna på tal om ben. Haha.
Idag var det hör- och läsförståelse i engelska, ja. Gcik väl okej, hoppas jag!
Jag blir ignoreraaaaad. SADFACE.
Ne, men c'mon, people.
Ska jag söka till idol? Jo, jag och ansgar måste. Ingen ANING om vad jag ska sjunga dock. Ge mig förslag?!
Sen är det Lady Gaga på lördag OCKSÅ. Kommer bli galet. Men nice.
Undrar om jag ska gå och ta lite konstnärliga nakenbilder på mig nu.
HEJSVEJS.


Linnéa

Det e klart du ska söka till Idol!! :D Skulle oxå jättegärna vilja gå på lady gaga. Too bad the ticets are sold out... Elr iaf dom bra platserna :)



Om du nt kmr ihåg mig, vi träffades i spanien :)

Anna

haha, kej ;)

Det kommer bli jättenice! Du kan ju dra dit och köpa biljett på plats ;D



AHA, du :D HEJ!!

mtina [musik gör mig levande]

sv - hehe, tack :) jag brukade ha ungefär en sådan röd färg.

klart du ska söka till idol och fy vad underbart med lady gaga!

mtina [musik gör mig levande]

sv - hehe, det är så snyggt med rött :D men mitt ville inte fastna, ville ha lite mer knalligt, men blev bara missfärgat mot slutet :/

ajdå, hoppas du hinner med allt!