Tillbaka

Bög, bög, bög = gay, gay, gay.

Jag sitter i vardagsrummet med en bög i öronen. Kollar på typ Anna Anka. För första gången ever. USCH. ÅH. EEW.
Hade utvecklingssamtal idag. Med far och Thomas. Jag måste bara ''prioritera skolan mer'' och så får jag MVG i allt. HAHA. Typ.
Jag venne.
Hatar pollen. Såfort jag pillar mig i ögonen gör det jätteont och börjar klia. Synd om mig.
Well, jag har 13,9 % frånvaro, bättrat mig, nice.  Sen åkte far och jag till ica och köpte varsin b&j's. GOTT. Vi satt ute på altanen med varsin stor sked och och löste andragradsekvationer. OJ, så myyyyywsigt. Hah.
Sen dog jag lite. Och sen for jag till mor och nu sitter jag här på balkongen och pratar med bögen. Han lär bli ledsen snart för min mobil kommer dö. Hihi...
Nu orkar jag icke skriva mer.
BYEBYE.




Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

DU ÄR BÖG, inte jag :<

("BÖG" = FIN) <3

rebecca

sv; mehhh haha D:

okej ,jobbigt. jo men min dag har varit en av dom bättre haha (;

rebecca

sv; hahah ja såklart jag förstod :D <3

haha ja dom dagarna som är bra är såklart kul och minnas och uppleva (;

rebecca

sv; haha :D

söt katt *:

ja, speciellt när man inte har så många såna dagar ;(

fasst jag har typ inga perfekta dagar, eller jo kentkonserterna men aa :D inte annars tror jag xd

rebecca

sv; aaa **:



MAMMA MIA VILL MED SE KENT JU :D :*********

rebecca

sv; mahahha gärna för mig *: