Tillbaka

brinn.

Igår var det tältning som stod på schemat! Jag, johanna och Jenny tog skottkärran full med prylar och körde ner till sjön hos Jenny. Så fint där! Vi käkade tacos utan grönsaker och drack havs(sjö)vattnet. Inte speciellt gott. Sen ordnade scouterna en brasa som vi kunde grilla marshmallows på. OMNOMNOM. Brände läppen dock. Jag satt som en liten korv i min sovsäck, det var fett mysigt. Men jag frös ändå, haha. Johanna köttade ner en glödande grej i min hand, så nu är det PAIN som gäller. Hon satte sig i bajs sen. Fnizz. Sov ingenting heller. Fästmannen snarkade satan. Så jag gick iväg halv 6 och hamnade hos Jennys grannar, där jag satt i 1,5 h. HAHAHA. De hade gulliga hundar och katter.
MENMEN, nu sitter jag här. Duschade med mobilen förut, det var roligt. Kunde spenderat hela dagen där. SKÖNT.
Jag ska bära med mig min kamera idag, var dålig med bilder. Men nu ska jag göra något åt håret och antagligen träffa L-S sen. Hihi.
HEJDÅ!

ansgar

hatar att jag snarkar :c

rebecca

sv; bra låt ja :D

oj oj oj okej :D

jag såg dom i mars, hellt azum, grät när dom kom ut<3

rebecca

sv; oh fy skulle va min madröm, jag skulle dött. konsrten som jag gick på -08, innan vi gick in där tappade mamma biljetterna. som tur va var det en snäll kille som sa det annars skulle jag varit väldigt arg på henne ^^

N

SV: Hahaha, satt du ganska nära er ;)

Det va helt sjukt bra, hade inte förväntat mig att dte skulle va SÅ bra. Man fick det man betala?