Tillbaka

But I can't stop staring in those evil eyes.

Jag börjar bli duktig på att trycka in små plastgrejer i ögonen! Är redan awesome på att plocka ut dom.
Men det kanske är lättare, man ba ''AAAARH, bort!'' medans det tar emot lite mer att trycka in något i ögat.
Idag har jag gitarr, hoho. Tror jag håller på med Time After Time.
Jag fryser som fan. Trött på det här tråkiga vädret. Ge mig sol och värme igen, gud! Jag orkar knappt skriva något liksom, bara för att mina stackars fingrar fryser.
På onsdag blir det party typ. Då ska vi tälta ute i Jennys skogar. Grillade marshmalloooooooows. FY vad gott.
Tror vi ska göra sukiyaki också! Shit va avancerade vi är.
Duschade imorse, fanns varmvatten kvar, så det var en rätt så behaglig upplevelse.
Men nu ska jag föna håret.
CHACHA.


Johanna

i Jennys SKOGAR? xD hahah lycka till att tälta i flera samtidigt va ;D

Jenny

sv: haha ja så gr8!

aw men du har ju inte bloggat så länge ju...inte på denhär bloggen:P