Tillbaka

Du frågar mig vad kärlek är men jag vet inget om det där.

Jag blir rädd.
När folk jag börjar prata med känner folk mina gamla kompisar känner. Speciellt när de inte ens bor i närheten av varandra. Sånt skrämmer mig. Men, jag lever.
Jag måste bli duktigare på att vara kreativ. PRESSA MIG SJÄLV LITE.
Du står i frontlinjen igen, allt, allt, allt kommer till den som vågar vara rädd.
Ikväll kommer Jenny hit. Hon är lite upptagen med annat just nu dock...
Tror inte jag vill veta vad, haha... ha.
Jag vill vara kär. Vågar jag vara rädd?
Men nu tror jag att jag ska försöka ta några små fotografier, yes.
Ge mig tips på vad jag kan fotografera, plis?
Need some inspiration.
Känner mig så dålig.
USCH.
Vanilla coke är gott btw. Bara så alla vet!



den fick jag av andreas. söt elefant.

SAAAARAA

megasuperzoet elefantis.



jag tycker att du ska fota dig själv, ditt hår blir så nedrans coolt på bild. (och i verkligheten med)

Anonym

tkr som sara, är det möjligtvis sarasara som också har hittat hit?? fota digsjälv

Anonym

Kejkej, mig själv!

Tips

Gör något kreativt av den här:

http://i42.tinypic.com/25ptj85.jpg

Johanna

Nej det är bara så äckligt D:

Minns när den kom ut och jag råkade köpa fel. Ååååh vilken äcklig chock :(