Tillbaka

I'm just saying..

YOU'RE LOOKING GOOD. RIGHT?!
Annars är du säkert snäll så det är chill.
Åh, idag gjorde jag värsta coola lerfiguren. Den har inget ansikte. Dock finfina nyckelben. Ganska stolt över den. Jag köpte även en påse chips idag. Fy på mig. Jag SKA träna, lovar. Any day now... Jag har fått massa kommentarer om att jag är söt, så jag är på toppenhumör just nu. Ne, usch vad hemskt det där lät. Hoppas ni fattar. Kissnödig nu så detta inlägg blir inte så långt. Det blir nog inget idol på lördag, ganska synd tycker jag. Men jag och jenny hinner dressa järnet innan Gaga!
PUSSHEJ!



typ nåt sånt? :))))

mtina [musik gör mig levande]

sv - jo, det blev mitt med :/ antingen så sätter sig rött ordentligt, eller inte alls typ :(

jasså? men har du något upplagt så man kan höra dig sjunga? :)

ansgar

vi måste spraya mina glaces!!!

mtina [musik gör mig levande]

sv - meh xD kan du sjunga? :)