Tillbaka

waffles in the sun.

Åh, allt blir så mycket bättre med bra väder. När jag tänker tillbaka på den här dagen känns det som den varit helt underbar! Och det jag gjort är typ att gå i skolan. Okej, jag, johanna, A-K och Sofia gick och köpte lemonad på håltimmen. Sen satt vi och drack den ur sånahär tvättmedelssaker. Dom där runda grejerna... NI VET! Sen satt vi två två meslektioner, trodde jag skulle dö. När vi äntligen hade slutart, dvs vid fyra, hade jag och johanna lyckats skrapa ihop hela 13 kronor, som vi gick och köpte en piggelin och en chokladboll för. Värt. Sen gick vi hem till mor, där vi bestämde oss för att göra våfflor ute i gräset. Som några av er kanske vet bor min mor i en lägenhet. Så vi fick samla ihop alla förlängningssladdar vi hittade och fira ut dem genom fönstret! Det var ingen som undrade vad vi höll på med. Men vi hade grädde, sylt, dator med pp om växtsystematik, anteckningsblock, kuddar och ett mjölkpaket. Det var nice.

Nu sitter jag här ute på balkongen, klockan är 23 om fem min och det är inte alls kallt. Älskar värmen. Hade på mig short som första gången i år idag. Gick till skolan wearing ONLY shorts. Ne, nu ljög jag. Hade ett linne också.
Det är mörkt ute nu dock. MAssa moln och grejer. Såg månen nyss men den försvann.
Nu försvinner jag.
GODNATT.