Tillbaka

Sofia, Sofia, Sofia, Sofia.

Idag har jag åkt skidskor, hade nästan glömt bort hur ont det gör i fötterna.
Sen har jag ett sms av Lucas där han trodde att han såg mig på en buss i Skarpnäck.
Och ett från Amanda där hon frågade mig om jag satt på tåget mot Österskär.
Eftersom jag satt hemma drog jag slutsatsen att det måste finnas en massa Anna Look-alikes ute i världen.
Jag är jättehungrig. Men imorgon är det fredag!!!!!!!!!
Fotograferade Sofia idag också. Hon är rätt fin, må jag säga.





Jenny

Häftiga! Speciellt den tredje, galet ball!

sara

herrgud vilka vackra foton! både rent fotografiskt och sofia är ju råsnygg. omg

Erik

WOO APPLÅDER

eli

Himla fina!

lovisa

snygga bilder!

fia

fin blogg!=)

Philip

4 mycket bra bilder! jag gillade nr.2 mest. Håller med Sara, Sofia är råsnygg modell. skicklig fotograf.

Max Lundquist

Snygga bilder Anna :) sköna färger :)

Linnea -Livet som hobbyfotograf

så fina Anna, men man kanske får ge Sofia lite beröm oxå eftersom hon är så söt! :D

Men jag gillar verkligen den när hon sitter och det är motljus, KÄRLEK!!!! Jag kan inte sluta titta! :) haha <3