Tillbaka

In & out of my life.

På fredag. Imorgon. Den 17 september. Då har jag matteprov i matte C.
Jag är TAGGAD.
Hfrhmm.. Jag hoppas i alla fall att det kommer gå bra.
Jag tycker att jag har pluggat mer till det här än vad jag gjorde till nationella i matte B.

Idag åt jag en Wasa sandwich. Den var inte så god.
Men sen fick jag låna pengar av Stina till en cola. Den var godare.
Lite fel att sitta ute i blåsten och dricka cola. Det blir lite kallt då.

Jenny tycker att jag är dålig på att uppdatera här. Tycker någon annan också det?




Godnatt.

Erik

Aldrig fel med uppdateringar :o

Ansgar

FINA BILDER! UPPDATERING :D

sv: jaaaaa asså haha vet låter inte så mys men du ska få se dem. Fortfarande i Hemtex-påsen. xD

rebecca

VACKRA BILDER!!!



wasa-sandwich är skitäckliga tycker jag :<