Tillbaka

She's missing.

Vafan väntar jag på?
Bättre tider?
Får förfan skärpa mig.

Idag har jag två lektioner, svenska och idrott. Sen slutar jag. Då ska jag in till staden med Sofia, Johanna, A-K m fl. Ska bli trevligt. Vi ska dreggla över studioblixtar och nya kameror. Jag är SÅÅÅÅ taggad på D700an. Funderar på om det är värt att betala typ 10.000 extra bara för att få 14-24mm ist för 28-300mm eller ett 50mm sigma med f/1.4! Är det värt det liks? Hmm...
Hursomhelst, nu ska jag upp och dricka danonino. Sen ska jag föna håret, klä på mig lite kläder, borsta tänderna and so on.

Hoppas ni alla får en bra dag, hihi.
Puss!

Erik

Min dag var helt okej, fett mycket köer på grönan, tack som frågar

DJ

10.000! det e mycket pengar, men om du känner att det e värt det, så tycker jag att du ska köpa den :D