Tillbaka

Jag ser inte direkt någon mening med det

Varför bloggar jag fortfarande?
Jag hade 35 stycken läsare igår, ingen av dem kommenterade någonting.
Är allt jag skriver såååååå värdelöst? Om jag själv svarar på den frågan skulle jag nog svara ja.
-Så värdelöst är det, Anna.
Men sen tänker jag att jag kanske tar lite fina bilder i alla fall, så i fortsättningen tänker jag kommentera själv om jag tycker mina bilder är fina.
Men då borde jag ju lika gärna bara kunna kolla på mina bilder i Lightroom och berömma dem där istället.
Det här känns ju bara onödigt.

Hur som helst, snart är det lov. Det innebär att jag tänker göra ingenting. Gud, vad skönt.
Men om ni (som kanske finns där ute någonstans) vill hjälpa mig med en grej vore det trevligt.
Vi har nämligen fått ett projekt i foto. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det måste gå att ta många bilder med en röd tråd genom hela grejen. Annars finns det inga krav!!!!
Så, plis, ge mig idéer.

sara

Jag tycker du ska köra på djuridén! Kanske med en tvist, typ sätta på Olle en hatt, haha :) och I think you should blogga!!!!

sara

Jag tycker du ska köra på djuridén! Kanske med en tvist, typ sätta på Olle en hatt, haha :) och I think you should blogga!!!!

Mamah

Jag tycker du ska fortsätta blogga. Med både bild och text.



När det gäller fotouppgiften. Gör en röd tråd till den röda tråden.

J

Fortsätt blogga!

Sen bloggar du väl för din egen skull?