Tillbaka

vill ha värme

Jag saknar rom, jag saknar sommaren.
Nu när det är lov drar alla ifrån sverige till varmare ställen. Alla utom jag.
Jag sitter här hemma och vägrar gå ut.
När jag vaknade hade jag fått ett sms från Erik (som befinner sig i teneriffa) där han berättade om att det var 17 grader (PLUSGRADER) mitt i natten där.
Jag blev så sugen på sommar att jag satte på mig ljusa jeans, linne och tänkte gå ut barfota.
MEN DET GÅR JU INTE.
Jag satte mig istället framför datorn och kollade igenom sommarbilder.
Rom, rom, rom. Där var det minsann 38 grader.


Jag råkade tappa min hårddisk i marken, hoppas den klarade sig.
Hejdå.

sara

men vaa!!! sitter du och har massa fina bilder utan att visa?! råfint ju. vill se mer!!

eli

Så himla fina bilder!

Erik

Jag (notera JAG) kan köpa lite rom åt dig om du vill. Fast du kanske inte menade sån rom?