Tillbaka

biebermatproblem


Okej, jag ska vara ärlig. Det har inte känts helt bra att ha betalat 110 kronor för att få se Justin Bieber i 3D på bio. Så gårdagen var en lättnad.
Jag och Erik begav oss först till en pub. Det var en spännande miljö, måste jag säga. Vi diskuterade vad våra Jinx innehöll med en full gubbe och hans fru. Sen sprang vi bort till bussen för att ta oss bort till Rigoletto, där kvällens höjdpunkt skulle äga rum. Jag stoppade in mitt kort i biomaten varpå den låter och säger att det inte finns några biljetter registrerade på kortet. Erik testar hans kort, för säkerhets skull, men inga biljetter där heller. Vi går bort till kassan där en ung kvinna vid namn Alice håller till. Jag berättar för henne att jag köpt biljetter men att biomaten (osv osv osv), hon knapprar lite på sin dator och frågar sen om jag kan ringa mina föräldrar eller något för att de ska bekräfta att jag faktiskt köpt biljetterna. Hon vill också veta vilka stolsnummer vi hade. Jag ringer mamma som letar fram bilden jag lagt upp här tidigare, med stolsnumrena på. "203 och 204." Alice konstaterar att de platserna är köpta och säger att hon litar på oss. Hon skriver ut två stycken tomma biljetter och skriver upp våra platser på dem och en liten gullig note ("biomatproblem/Alice").
Erik verkade lite tveksam till om vi skulle få komma in med handskrivna biljetter, men det gjorde vi! Den där Alice kan man lita på. 5 minuter innan BIEBERS vackra ögon lyser upp hela salongen kommer dock två tjejer som säger att vi sitter på deras platser, så vi flyttar oss en bit bort och börjar fundera över om jag verkligen köpte det där två platserna. Efter en UNDERBAR upplevelse och en god natts sömn (full med drömmar om justin) loggar jag in på länsförsäkringar för att kolla mitt kort. Och där står det minsann inget om något bioköp. WOHOOOOO.

Erik

Biebermatproblem :D Snygg Bieberbild :D



BIEBER :D:D:D:D