Tillbaka

jag har en hemlighet

som jag inte tänker berätta. för då är det ingen hemlighet längre.
just nu är jag:

-superstolt

-trött

-desperat

-trött

-rädd/fundersam




vill ni veta varför?




superstolt är jag för att min erik tog KÖÖRKOORT idag. jag, han å johan körde drive through.

trött är jag för att klockan är tjugo över åtta. det är ju hur mycket som helst!!!

desperat är jag efter pengar. men tyvärr är jag för

trött för att jobba.

rädd är väl vem som helst som funderar på att lägga ner alla de obefintliga pengarna på en kamera imorgon???????

sara

vadåvadåvadå?

SARA

vavavavva!!! gud vad roligt!!! en d7000? då kan du fota massamassamassa på johan och eriks student!!!! :))))))))

Mamah

Jag kan hålla handen om det är läskigt. Det kommer gå bra!

Anonym

kamera kamera ja ja ja!!!