Tillbaka

men kom igen dåååååååh

Om jag lovar mig själv att jag får sitta och pilla med min bloggdesign om jag bara gör biologilabben först kanske jag börjar med den i alla fall. Men det är ju så skönt när man har något att skylla på, typ att datorn ligger i mitt knä så jag kan inte gå å hämta boken och mitt whitelines. Eller att malin fortfarande inte mailat mig det jag också behöver.

JAG VILL HA (köpa) EN NY KAMERAAAAAA. Vill fotografera sånt som är vackert. Och bara för att jag sa sådär kommer säkert första bilden jag tar med den vara på mig själv. Men jag tycker jag är vacker. 

Ska ta lite yoghurt med start!!!! Då lär jag väl sätta igång i alla fall? hahahahhahaha.

lol.

Johanna

Jag tycker också att du är vacker, väldigt vacker!

Erik

Om du skaffar en ny kamera = fler bilder på dig i din blogg == bäst

Johanna

Sv sv: Vi får ta en när jag är frisk! Saknar dig lite granna sådär