Tillbaka

kort semester

johanna frågade mig om jag ville följa med henne upp till Ockelbo över dagen och jag sa ja. ROADTRIP!
vi handlade middagsmat på vägen.så himla gulligt, deras tapet var uppsatt uppochner. de trodde blommorna skulle växa uppåt.

skog skog och åter skog.
plockade svamp gick i bäckar och beundrade naturen.
vi hade sån himla tur med vädret, strålande sol hela dagen.

sen försökte vi fiska upp delar av vår middag.
jag fick upp en abborre - aldrig varit så rädd. hade ingen aning om vad jag skulle göra med stackarn.

johanna fick ta hand om den (försöka döda den, rensa den).
middagen: bakpotatis salsa med avocado rödlök och tomater smörstekta kantareller ost persiljesmör korv 
lilla fisken smält smör och crostinis. till det dracks det alkoholfricider ur stora ölglas.

vi såg på wedding date diskade och sedan åkte vi hem.
01.43 låg jag i sängen bredvid en sovande pojkvän.
det var den dagen.

sara

låter som en supermysig dag.

Sara

Åh, så underbart alltihop. Älskar sådana här inlägg.