Tillbaka

örskär l del ll

ny dag, redo med blommor i håret.
det målades för fullt, jag satt dock mest och läste bok i solen. bevis nedan.
bad var ett måste för de så målade, exklusive mamma som ej vågade. tror hon har blivit lite av en badkruka,
inget som jag har något att säga till om eftersom jag själv är den största badkrukan av dem alla.
gick ut i skogen och letade efter garnering till efterrätten istället.
grillrök tillsammans med kvällsol,
och en elsa som bland målarburkar har sig några cheeseballs före middagen.
efter middag + efterrätt tog jag och mamma en promenad ner till fyren och tillbaka.
vi väntade på att solen skulle gå ner bakom vattnet. jag tycker om horisonten så himla mycket.
funderar ibland på hur den skulle se ut om jorden var platt.

Erik Andersson

Jag ser inte myggen någonstans?

Svar: nä, det var ont om såna!
anna.blo.gg

Mamah

Har jag inte blivit!!